Novým členem VOC Znojmo je vinařství Modrý sklep z Nového Šaldorfa, patřící pod znojemské AGRODRUŽSTVO -družstvo NOVÝ ŠALDORF. Spolek VOC Znojmo se tak rozrostl o nového, v pořadí již jednadvacátého člena.
Vladimír Mucha
„O vstupu jsme uvažovali už 3 roky a nyní jsme se shodli na pozitivních prioritách našeho členství. VOC Znojmo je nejenom první apelace na Moravě, ale hlavně má perfektní zvuk mezi zákazníky, vynikající činnost a marketing na velmi vysoké úrovni. Vážíme si toho, že jsme byli stávajícími členy VOC přijati, a je nám ctí být ve společnosti nejvýznamnějších vinařů na Znojemsku,“ říká Vladimír Mucha, sklepmistr vinařství Modrý sklep.
S myšlenkou označovat vína podle románského způsobu přišli vinaři Znojemské vinařské podoblasti jako první v České republice. A tak již v roce 2009 založili spolek VOC Znojmo.
Vinařství Modrý sklep novým členem VOC Znojmo
František Koudela
„Z toho, že se spolek rozrůstá, mám velkou radost. Na počátku bylo 12 vinařů – už tehdy vysoké číslo. Rostoucí počet členských vinařství je důkazem, že se spolek vydal správnou cestou. Vinaři i milovníci vína mají evidentně zájem o regionálnost, o vína typická pro daný region, což u nás splňují odrůdy Sauvignon, Ryzlink rýnský a Veltlínské zelené. Nesmím opomenout ani sílu kolektivu vinařů, kteří nevyhledávají spory, ale jejich společným cílem je rozvoj vinařství a vinařské turistiky na Znojemsku,“ shrnuje vývoj spolku předseda František Koudela.
„Modrý sklep je vinařství ze Znojemska, které od svého založení v roce 1965 ctí tradiční výrobní postupy při výrobě vína a hroznů. Vína vyrábíme pouze z hroznů vypěstovaných ve vlastních vinicích, v kterých již dlouhou dobu aplikujeme podporu biodiverzivity a šetrný přístup během vegetačního vývoje hroznů. Naše vína jsou u zákazníků oblíbená, úspěšná na republikových výstavách i v zahraničí. Máme dvě profilové řady – jakostní a přívlastkovou. Obě jsou určené pro gastronomii i privátní zákazníky,“ dodává Vladimír Mucha.
V srpnu proběhlo další kolo zatřiďování vín do apelačního systému VOC Znojmo. A mezi jedenácti víny s právem nově nést označení „VOC Znojmo“ jsou hned dvě z Modrého sklepa: Sauvignon 2020 a Veltlínské zelené 2020. Veřejnost mohla tato, ale i další VOC vína ochutnat 4. září 2021 na Festivalu vína VOC Znojmo.
Členové VOC Znojmo
DOBRÁ VINICE vinařství s.r.o.
Ing. Josef Dobrovolný – Vinný sklep
Vinařství Piálek & Jäger s.r.o.
THAYA vinařství, spol. s r.o.
VÍNO VANĚK s.r.o.
Vinařství LAHOFER, a.s.
Vinařství Líbal s.r.o.
Vinařství rodiny Špalkovy s.r.o.
Vinařství WALDBERG s.r.o.
Vinné sklepy Lechovice, spol. s r.o.
VINO HORT s.r.o.
Zemědělské družstvo Hodonice č.p. 258, družstvo
ZNOVÍN ZNOJMO, a.s.
Vinařství Sádek s.r.o.
VINICE – HNÁNICE s.r.o.
Vinařství HANZEL, s.r.o.
ARTE VINI, spol. s r.o.
Josef Kořínek
AMPELOS, ŠLECHTITELSKÁ STANICE VINAŘSKÁ ZNOJMO, s.r.o.
Abychom poskytli co nejlepší služby, používáme k ukládání a/nebo přístupu k informacím o zařízení, technologie jako jsou soubory cookies. Souhlas s těmito technologiemi nám umožní zpracovávat údaje, jako je chování při procházení nebo jedinečná ID na tomto webu. Nesouhlas nebo odvolání souhlasu může nepříznivě ovlivnit určité vlastnosti a funkce.
Funkční Vždy aktivní
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistiky
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely.Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketing
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.