Po strastiplné cestě roubené koronavirovou pandemií se podařilo vybraná tuzemská vína představit prvním zákazníkům v Kanadě. A to díky programu na podporu ekonomické diplomacie České republiky, který vyhlásilo Ministerstvo zemědělství. Program je zaměřen právě na uvedení a prezentaci moravských a českých vín na kanadském trhu.
Obsahem celoročního programu měly být vzdělávací a propagační aktivity zaměřené na kanadské vinařské zákazníky, influencery či sommeliery. Příchod koronavirové krize spolu se zavedenými restriktivními opatřeními bohužel většinu aktivit pozastavil. Přestože se situace okolo koronaviru stále definitivně nevyřešila a možnosti prezentace tuzemského vína jsou tak stále omezené, podařilo se vybraná vína, za velkého přispění Honorárního konzulátu ČR v Charlottetownu, konečně dostat do prodeje.
Jan Kubačka
„Věříme, že to nejhorší je již za námi a že se nakonec podaří naplnit cíle programu natolik, že si kanadský zákazník svou cestu k moravskému a českému vínu najde. Moravská a česká vinařství mají v rámci marketingového programu, který je součástí společného nástroje financování ekonomické diplomacie ČR, poprvé velkou příležitost nabídnout svá vína kanadskému zákazníkovi. A zároveň vytvořit povědomí o svých vinařstvích a samotném vinařském průmyslu v ČR,“ sdělil Jan Kubačka, ekonomický diplomat Velvyslanectví ČR v Ottawě.
Moravská vína v Kanadě
Moravská a česká vína se představují zákazníkům v Kanadě
Program na podporu ekonomické diplomacie ČR vyhlásilo loni na podzim Ministerstvo zemědělství ČR ve spolupráci s Velvyslanectvím České republiky v Ottawě, Honorárním konzulátem ČR v Charlottetown a Svazem vinařů České republiky. Moravská a česká vína jsou vystavena v novém specializovaném obchodě. Ten byl otevřen 24. července v rekonstruované památkové budově v centru hlavního města provincie Ostrov prince Edwarda, Charlottetownu. Všechna vína jsou umístěna na prestižním místě uprostřed podniku v samostatném regálu.
Na dalších formách propagace tuzemských vín v provincii se již intenzivně pracuje. Ke konci srpna by měla být spuštěna reklama na webových stránkách a sociálních médiích specializovaného obchodu; připravuje se speciální vzdělávací seminář pro odbornou vinařskou veřejnost. A v neposlední řadě se na období srpen–říjen chystá speciální promo akce. Některá vinařství se rovněž chystají na květnový mezinárodní vinařský festival PEI Festival of Wines.
zdroj/foto: Svaz vinařů České republiky
Spravovat Souhlas s cookies
Abychom poskytli co nejlepší služby, používáme k ukládání a/nebo přístupu k informacím o zařízení, technologie jako jsou soubory cookies. Souhlas s těmito technologiemi nám umožní zpracovávat údaje, jako je chování při procházení nebo jedinečná ID na tomto webu. Nesouhlas nebo odvolání souhlasu může nepříznivě ovlivnit určité vlastnosti a funkce.
Funkční Vždy aktivní
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistiky
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely.Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketing
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.