První hybridní ochutnávka vín na světě proběhla v ruském hlavním městě Moskvě. Dne 23. listopadu ji v hotelu Four Seasons uspořádala Rakouská marketingová rada pro víno (AWMB). Účastníci se během degustace téměř 200 vín spojili živě s vinaři v Rakousku prostřednictvím online aplikace. Nadšená zpětná vazba z akce jen potvrdila a posílila image Rakouska jako průkopníka ve světě vína.
Lahve v Moskvě, vinaři v Rakousku
Ochutnávka vín s účastí pěstitelů navzdory přísným omezením Corony v Moskvě? Aby to bylo vůbec možné, vyvinula AWMB první „hybridní“ ochutnávku vín na světě. Přímo na akci v moskevském hotelu Four Seasons ochutnalo 160 zástupců tisku a obchodu celkem 195 rakouských vín. Samozřejmě za dodržení všech příslušných bezpečnostních protokolů. Během ochutnávky mohli účastníci navázat přímý kontakt v Rakousku pomocí online aplikace – prostřednictvím chatu nebo videohovoru – s třiceti dvěma pěstiteli, jejichž vína byla degustována. Online byly také k dispozici doplňkové informace a speciálně vytvořená krátká videa o každém vinařství a jeho vínech. Každý účastník seděl u vlastního stolu a mohl si od personálu objednávat degustační sety vín. Ty mu byly podávány v jakémkoli pořadí, které si přál, a ochutnávat tak mohl svým vlastním tempem.
Unikátní kombinace: ochutnávka vín v profesionálním prostředí a zároveň i spojení s vinaři v Rakousku
Rakousko: průkopník mezi všemi vinařskými zeměmi
Chris York
„Od března pracujeme dnem i nocí na inovativních degustačních formátech, abychom udrželi naše úžasná vína v zorném poli předních světových odborníků. Ve spolupráci se společností Advantage Austria jsme díky hybridní degustaci v Moskvě mohli dosáhnout významného milníku v mezinárodním marketingu vín – a to potvrdili i sami účastníci!“ vysvětluje CEO AWMB Chris Yorke.
Roman Sosnovsky
„Každý mohl klidně a pohodlně ochutnat svůj vlastní výběr vín a poté se rozhodnout, kdy kontaktovat toho kterého vinař. Můžu jen doufat, že akcí tohoto charakteru bude nyní více. Za organizátory: dvanáct bodů z deseti!“ chválí ochutnávku Roman Sosnovsky, prezident Moskevské asociace sommelierů.
Dina Khvan
„Účastníci hlásili extrémní spokojenost, což potvrzuje skutečnost, že Rakousko je skutečně průkopníkem a zářným příkladem mezi všemi zeměmi produkujícími víno,“ oznamuje nadšenou zpětnou vazbu Dina Khvan ze servisního střediska Advantage Austria v Moskvě.
Hybridní ochutnávka vín v roce 2021
Díky ohromně pozitivním zkušenostem a vzhledem k přetrvávající nejisté situaci v mnoha zemích bude AWMB v roce 2021 vytrvale prosazovat koncept hybridní ochutnávky vín. Další zastávka: Londýn!
[jaw_panel_box panel_title=“Hybridní ochutnávka vín v Moskvě – fakta“ message_style=“danger“ ]
První ochutnávka svého druhu na celém světě
Datum: 23. 11. 2020, 10:00–18:00
Místo: Four Seasons Hotel, Moskva
Podrobnosti:
195 rakouských vín od 32 výrobců v Moskvě
Vinaři v Rakousku
160 účastníků ve dvou časových intervalech
Účastníci a pěstitelé se připojili živě prostřednictvím online aplikace
Abychom poskytli co nejlepší služby, používáme k ukládání a/nebo přístupu k informacím o zařízení, technologie jako jsou soubory cookies. Souhlas s těmito technologiemi nám umožní zpracovávat údaje, jako je chování při procházení nebo jedinečná ID na tomto webu. Nesouhlas nebo odvolání souhlasu může nepříznivě ovlivnit určité vlastnosti a funkce.
Funkční Vždy aktivní
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistiky
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely.Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketing
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.