Dvanáctý ročník soutěže Vinozoom Vinařství roku 2021 spěje do finále. Ve čtvrtek 27. ledna budou prostřednictvím živého online přenosu z brněnské hvězdárny vyhlášeny výsledky. Veřejnost se tak dozví, kdo se stane absolutním vítězem a kdo zvítězí v jednotlivých kategoriích.
Slavnostním večerem s vyhlášením výsledků Vinozoom Vinařství roku 2021, který bude možné sledovat živě online na webu nebo sociálních sítích soutěže, provede letos již po deváté oblíbený moderátor a milovník vína Marek Eben. Všech devět finalistů vinařství navštívila přímo v jejich provozech odborná komise a až čtvrteční večer odhalí, kdo podle ní v roce 2021 nejlépe naplnil hlavní myšlenku soutěže. Tedy aby dlouhodobě převyšoval běžnou praxi v oboru a posouval ho stále kupředu.
Martin Chlad
„Máme radost, že se nám i letos podařilo slavnostní galavečer uspořádat. Nejde totiž jen o samotné tituly, ale i o způsob a důstojnost jejich předání. Být nejlepším z nejlepších není samozřejmost a náležité ocenění si vinaři nepochybně zaslouží. Protože ale z pochopitelných důvodů není možné na vyhlášení pozvat veřejnost, zajistili jsme živý online přenos. Víno je do velké míry o sdílení, a tak nemůžeme všechny ty fanoušky a podporovatele moravského a českého vinařství, které nebylo možné do sálu pozvat, o tyto slavnostní okamžiky ochudit,“ sdělil prezident Svazu vinařů České republiky PhDr. Martin Chlad.
Svaz vinařů dále udělí ocenění „Enolog roku“ pro mladého enologa do 40 let, „Počin roku“ pro osobnost či instituci, která se zasloužila v dané roce o pozvednutí oboru, a „Cenu prof. Viléma Krause, CSc.“ za celoživotní přínos.
18.00 zahájení přenosu 18.30 slavnostní vyhlášení výsledků
Chvíle u televize, počítačů či telefonů si lze zpříjemnit ještě více, a to výborným vínem od finalistů soutěže. Každý z nich si pro Vás připravil speciální sadu 6 typických a charakteristických vín daného vinařství. Degustační sety k dispozici zde.
Finalisté Vinozoom Vinařství roku 2021
Malá vinařství (produkce do 50 000 l/rok)
Vinařství Piálek & Jäger
SALABKA
Vinařství Lacina
Střední vinařství (produkce 50 001 – 250 000 l/rok)
THAYA vinařství
Reisten
Ing. Miroslav Volařík
Velká vinařství (produkce nad 250 000 l/rok)
Vinařství LAHOFER
CHÂTEAU VALTICE – Vinné sklepy Valtice
Nové Vinařství
Generálním partnerem soutěže se letos nově stala značka VINOZOOM. Hlavními partnery jsou tradičně Albert s nabídkou vín finalistů v exkluzivní vinotéce v Praze na Chodově a Vinolok, výrobce skleněných uzávěrů. Během celého průběhu soutěže se degustují vína z ručně vyrobených skleniček sklárny KVĚTNÁ 1794. Přírodní minerální vodu s unikátním složením dodá společnost Krondorf. Dalšími partnery jsou Haier vinotéky, J&T Bank, Lomax a Bohemia sekt. Soutěž tradičně pořádá Svaz vinařů České republiky společně s Národním vinařským centrem, za podpory Vinařského fondu a Jihomoravského kraje.
Více informací naleznete a slavnostní vyhlášení můžete sledovat na www.vinarstviroku.cz.
foto: Svaz vinařů České republiky
Spravovat Souhlas s cookies
Abychom poskytli co nejlepší služby, používáme k ukládání a/nebo přístupu k informacím o zařízení, technologie jako jsou soubory cookies. Souhlas s těmito technologiemi nám umožní zpracovávat údaje, jako je chování při procházení nebo jedinečná ID na tomto webu. Nesouhlas nebo odvolání souhlasu může nepříznivě ovlivnit určité vlastnosti a funkce.
Funkční Vždy aktivní
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistiky
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely.Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketing
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.