Salon vín přivítal letošního desetitisícího návštěvníka

Salon vín České republiky

Návštěvníka s pořadovým číslem 10 000 přivítala letošní degustační expozice Salonu vín České republiky ve středu 28. června 2017. Salon vín České republiky představuje sto nejlepších moravských a českých vín pro aktuální rok. Vína v letošní expozici uspěla v rekordní konkurenci 2 020 moravských a českých vín od 157 vinařů a vinařských firem. Nejlepší stovka oceněná Zlatou medailí Salonu vín byla od 4. února nabízena zákazníkům tradičně ve stejnojmenné degustační expozici v historickém sklepení zámku Valtice.

Salon vín roste

Celkem přes 21 000 degustujících návštěvníků si loni nenechalo ujít ochutnávku v tomto Top výletním cíli Jihomoravského kraje. Jde o nejvyšší návštěvnost expozice od jejího počátku. V aktuálním ročníku se dle statistik Salonu vín zvýšila návštěvnost o 17 % oproti loňskému roku. V čem tkví příčina takového nárůstu, vysvětluje ředitel Národního vinařského centra, o.p.s., které Salon vín ČR provozuje, Ing. Pavel Krška: „Je to mix několika faktorů, jednak stoupající obliba vinařské turistiky jako samostatného segmentu, stále častější si užívání dovolené tuzemskými i zahraničními návštěvníky v České republice a v neposlední řadě historie expozice a záruka těch nejlepších vín z Moravy i Čech.“

Jak vypadá skladba zahraničních návštěvníků v Salonu vín, prozradil jeho hlavní sommelier Ing. Marek Babisz: „Počty turistů ze zahraničí v Salonu vín prudce rostou. Všeobecně těžíme z pozice, v níž je Česká republika vnímána jako bezpečná evropská destinace; skvělá vína tvoří jednu z hlavních image Jihomoravského kraje jako regionu postaveného na silných kulturních a výrobních tradicích. Výrazný nárůst jsme zaznamenali zejména u příjezdů jihokorejských, ruských a čínských turistů. Významně rostly také příjezdy turistů z Polska, Slovenska, Velké Británie, Itálie či USA, dodává.“

Když vezmeme v potaz, že byl Salon vín od počátku roku otevřen něco málo přes 100 dní, tak nám průměrně vyjde neuvěřitelných 100 placených degustací na každý den otevření samozřejmě včetně večerních privátních i korporátních akcí. Takový úspěch ale není samozřejmostí. Salon vín, stále pracuje na zvelebování expozice, využívá nové moderní technologie, které urychlují komunikaci se zákazníkem a dělají nákup vína i degustací jednodušší a komfortnější. Práce se zpětnou vazbou zákazníků ať už přímá nebo na facebookových stránkách či v návštěvní knize je velmi aktivní, aby se podmínky a degustace v Salonu vín vedly k maximální spokojenosti všech klientů.

zdroj/foto: Národní vinařské centrum

Ověřeno MonsterInsights