Na 9. ročníku soutěže Hong Kong International Wine & Spirit Competition uspělo 18 moravských a českých vín. Největší úspěch sklidil Ryzlink rýnský 2008 pozdní sběr z vinařství Marcus. Získal zlatou medaili a stal se nejlepším vínem východní Evropy.
V konkurenci vín z celého světa moravští a čeští vinaři získali 1 zlatou, 5 stříbrných a 12 bronzových medailí. Velmi se dařilo našim šumivým vínům z Bohemia Sekt s.r.o, která získala 2 stříbrné a 2 bronzové medaile. Dále také odrůdám jako je Ryzlink rýnský a Ryzlink vlašský, které získaly 7 medailí (1 zlatou, 3 stříbrné a 3 bronzové).
V Asii roste obchod s nejlepším vínem
Pavel Krška
„Asie již dávno není z hlediska vinařství jen exotickou destinací. Jak roste životní úroveň místních obyvatel, kteří začínají mohutně nakupovat západní zboží, tak roste atraktivita asijských zemí také z obchodního hlediska. Stejně tak vzniklo v Asii několik prestižních soutěží vín, které se řadí ke k nejlepší světové úrovni,“ komentoval další pozitivní rozměr úspěchu na Hong Kong International Wine & Spirit Competition Ing. Pavel Krška z Národního vinařského centra, které účast našich vín organizačně zajišťovalo.
Letošní ročník prestižní soutěže probíhal pod záštitou nejvlivnějších osob z asijského a mezinárodního vinařského průmyslu. Členy odborné poroty byli 4 Masters of Wine z Japonska, Singapuru, Indie a Hong Kongu. Stejně tak další odborníci z řad sommelierů, dovozců, kritiků a novinářů. Účast vín z České republiky finančně podpořil Vinařský fond.
Abychom poskytli co nejlepší služby, používáme k ukládání a/nebo přístupu k informacím o zařízení, technologie jako jsou soubory cookies. Souhlas s těmito technologiemi nám umožní zpracovávat údaje, jako je chování při procházení nebo jedinečná ID na tomto webu. Nesouhlas nebo odvolání souhlasu může nepříznivě ovlivnit určité vlastnosti a funkce.
Funkční Vždy aktivní
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistiky
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely.Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketing
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.